Szkoła Press Coachingu IICD®

"Z perspektywy prawie dwóch miesięcy od zakończenia warsztatu coaching’owego stwierdzam, że było to trzecie tak świetne doświadczenie rozwojowe w moim życiu. Sceptycy mają prawo pomyśleć, że było ich w sumie tylko trzy..:)
Artur w sposób bardzo taktowny potrafi zaangażować i zarządzić emocjami, faktycznie było to dla mnie szkolenie silnie przeżyte. Dzięki temu jednak od razu zapamiętałam narzędzia i zastosowałam po prostu przy okazji z pozytywnym skutkiem, bez konieczności przypominania ich sobie. Bardzo mnie to zmotywowało i do przypomnienia i do pogłębienia wiedzy oraz stosowania w sposób już bardziej metodyczny. Pozytywny „power” jaki miałam po tym warsztacie jest czymś, czego się nie zapomina, w dłuższym okresie kurs dał mi jeszcze większe poczucie pewności, co jest w życiu ważne i nad czym chcę pracować.
Za to dziękuję Arturze. A wszystkim czytelnikom życzę wyborów, z których będą potem zadowoleni."


Renata Kozłowska
Partner/Konsultant Quest Change Managers Sp. z o.o.



CERTIFICATED PRESS COACH IICD®
inny wymiar coachingu!

Zdobądź najważniejsze umiejętności,
które z sukcesem wykorzystasz w biznesie i w życiu!!!

Weź udział w najważniejszym szkoleniu
rozwoju osobistego i zawodowego w swoim życiu!!!



ZAŁOŻENIA PRESS COACHINGU IICD®:
  • Klienci oczekują zmiany natychmiast a nie "za pół roku, kiedy zakończy się tradycyjny proces coachingowy"
  • Klienci zaakceptują różne działania i zachowania ze strony coacha, jeżeli tylko pozwala im to szybciej i efektywniej osiągnąć ich cele
  • Klienci osiągają najszybszy wzrost, kiedy poddani są silnej presji i są prowokowani do opuszczenie swojej strefy komfortu natychmiast
  • PRESS COACH jest inspiratorem, prowokatorem i moderatorem natychmiastowych zmian nawyków, przekonań i sposobów działania klienta
  • PRESS COACH nie pozostawia klientowi ani czasu, ani przestrzeni do trwania w swoich starych, nieużytecznych przekonaniach i sposobach funkcjonowania
  • PRESS COACH koncentruje się na tym, aby klient podczas jednej sesji osiągnął to, na czym najbardziej mu zależy



KORZYŚCI DLA CIEBIE Z UCZESTNICTWA W SZKOLE
  • Otrzymasz pełną wiedzę dotyczącą coachingu i rozwiniesz umiejętności pozwalające na prowadzenie najskuteczniejszych sesji coachingowych
  • Poznasz różne style i podejścia stosowane w coachingu
  • Nauczysz się metod pracy z klientem, tj.: nawiązywanie kontaktu, rozmowa kontraktowa, analiza potrzeb, realizacja coachingu i ocena jego efektywności
  • Pogłębisz swoją wiedzę na temat psychologii ludzkich zachowań, motywacji i strategii działań
  • Poznasz i nauczysz się stosować w praktyce szereg najskuteczniejszych technik i narzędzi stosowanych w coachingu
  • Weźmiesz udział w indywidualnych sesjach PRESS COACHINGU doświadczając "na własnej skórze" siły i efektywności jego działania
  • Zdobędziesz umiejętności, które pozwolą ci na wykorzystanie PRESS COACHINGU w obszarach życia prywatnego i zawodowego oraz prowadzenia różnych odmian coachingu, jak:
                - Life Coaching
                - Business Coaching
                - Executive Coaching
                - Career Coaching
                - Expert Coaching


KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI
  • Najlepsze firmy na świecie coraz częściej wprowadzają tzw. "kulturę coachingową".
  • Udowodniono, że efekty oraz zmiany pocoachingowe przynoszą firmom i organizacjom ogromne korzyści.
  • Każda firma stanowi pewnego rodzaju SYSTEM i zmiana nawet jednego elementu wpływa na zmianę całego SYSTEMU / ORGANIZACJI. Jeżeli nawet jedna osoba w organizacji dokona pożądanych zmian w swoim sposobie myślenia, w swoich zachowaniach i nawykach wpływa to stymulująco na cały SYSTEM.
  • Każda firma i organizacja dzięki ekspertom od coachingu zyskuje:
                - niezwykle sprawnych i skutecznych liderów
                - znacznie większą efektywność pracy indywidualnej i zespołowej
                - poprawę komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
                - lepsze zarządzanie zasobami
                - osiąganie celów przy znacznie mniejszym nakładzie sił i środków
                - bardziej samodzielnych i zmotywowanych pracowników


UCZESTNIKAMI SZKOŁY PRESS COACHINGU IICD® SĄ OSOBY, KTÓRE CHCĄ:
  • zdobyć atrakcyjny zawód i rozpocząć pracę jako niezależny coach
  • wykorzystać postawy i techniki coachingowe w swojej codziennej pracy
  • wziąć udział w jednym z najlepszych szkoleń rozwoju osobistego

    UCZESTNIKAMI SZKOŁY PRESS COACHINGU IICD® NAJCZĘŚCIEJ SĄ:
  • Coachowie i przyszli coachowie
  • Dyrektorzy zarządzający
  • Menedżerowie i liderzy zespołów
  • Doradcy biznesowi i zawodowi
  • Konsultanci
  • Przedstawiciele handlowi
  • Negocjatorzy
  • Specjaliści i eksperci w różnych dziedzinach
  • Osoby odpowiedzialne za rozwój Zasobów Ludzkich w organizacji
  • Lekarze i pielęgniarki
  • Trenerzy i nauczyciele
  • Nauczyciele
  • Psycholodzy i terapeuci


    Program Szkoły PRESS COACHINGU IICD®


    Szkoła PRESS COACHINGU IICD®Ÿ to cykl 2 zjazdów 3-dniowych w trakcie których poznasz szereg technik i strategii stosowanych w pracy z klientem.

    ZJAZD I:
    DZIEŃ 1: ZAŁOŻENIA I STRUKTURA PRESS COACHINGU
  • pochodzenie i rodzaje coachingu
  • zasady i założenia coachingu
  • push & pull coaching
  • Model GROW, G-WAVE i KISS
  • tradycyjny coaching a PRESS COACHING
  • 3-stopniowa struktura sesji coachingowej GCA
  • postawa press: jej efektywność i znaczenie
  • BIG PICTURE of LIFE & WORK

    DZIEŃ 2: CELE ROZWOJOWE W FORMIE PRESS
  • definiowanie celów krótkoterminowych
  • definiowanie celów długoterminowych
  • budowa świadomości klienta i jego motywacji
  • CSF - Krytyczne Czynniki Sukcesu
  • definiowanie celów natychmiastowych
  • cele klienta i cele coacha
  • efekt Rosenthala
  • postawa press przy określaniu celów

    DZIEŃ 3: LINGWISTYKA PRESS COACHINGU
  • pytania - królewska dziedzina coachingu
  • pytania nastawione na rozwiązywanie problemów
  • pytania ekploracyjne; doszczegóławiające i nastawione na decyzje
  • postawa press w lingwistyce coachingowej
  • "dobre" i "mocne" pytania coachingowe
  • absurd i poczucie humoru
  • presupozycje (pozytywne założenia) i implikacje
  • metafoty i cytaty



    ZJAZD II:
    DZIEŃ 4: MOTYWACJA I PRZEKONANIA W PRESS COACHINGU
  • dążeniowcy i unikacze
  • osiem typów klientów: ich mocne strony i obszary rozwojowe
  • BEKTOP - osiem strategii motywacyjnych i podejmowania decyzji
  • przekonania wzmacniające i ograniczające
  • interwencje press w motywowaniu
  • interwencje press w łamaniu oporów i wątpliwości
  • reframining i championing
  • generalizacja we wzmacnianiu pewności siebie

    DZIEŃ 5: PLANY I DZIAŁANIA W PRESS COACHINGU
  • indywidualne strategie sukcesu
  • action plan, czyli zaczynaj z wizją końca
  • postawa press w kreowaniu alternatyw
  • postawa press w planowaniu działań
  • postawa press w realizacji zadań TU i TERAZ
  • zadania coachingowe i celebracja sukcesu
  • pozytywna i wzmacniająca informacja zwrotna
  • poczucie humoru i prowokowanie zmian

    DZIEŃ 6 - CERTYFIKACJA
    Aby uzyskać certyfikat CERTIFICATED PRESS COACH IICD®
    wymagane są następujące zadania i projekty:
  • uczestnictwo we wszystkich zajęciach, ćwiczeniach i zadaniach
  • realizacja projektu coachingowego w trakcie trwania Szkoły
  • przyjęcie i akceptacja zasad etyki oraz standardów IICD®
  • zaprezentowanie umiejętności coachingowych (ostatni dzień szkolenia)
  • zaprezentowanie wiedzy na temat coachingu i zrozumienia jego idei w pisemnym teście (przedostatni dzień szkolenia)


    ZAPISY DO SZKOŁY PRESS COACHINGU IICD®


    Miejsce: Warszawa
    Czas trwania: 6 dni (2 x 3 dni)
    Cena: 3 900 PLN netto (4 797 PLN brutto)
    Najbliższy termin: 18-20.09.2015 (pierwszy zjazd) i 2-3.10.2015 (drugi zjazd)

    TAK, chcę wziąć udział w szkole PRESS COACHINGU IICD®:


  • Zapisy na Studia Podyplomowe COACHING W OCHRONIE ZDROWIA

    Ostatnie Artykuły

    FORMY COACHINGU

    "Świeca nic nie traci, kiedy zapala następną świecę." Erin Majors Jaka forma coachingu będzie dla...

    REGUŁY NEGOCJACJI

    „Skuteczność przy stole negocjacyjnym zależy od stawiania wygórowanych żądań." Henry Kissinger Żądaj więcej, niż spodziewasz...

    Zaufali nam między innymi:

    Copyright © 2009 - 2017 IICD® - firma szkoleniowa         Design: Madex Projekt - projektowanie         Ważne: polityka prywatności

    Szkoła Coachingu