Szkolenia Managerskie

"Szkolenie TAKTYCZNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM było idealnie dopasowane do potrzeb firmy po wcześniejszych konsultacjach. Bardzo dobry kontakt trenera z całą grupą, ciekawe i urozmaicone w liczne ćwiczenia zajęcia. Zostaliśmy zainspirowani do dalszego działania, planowania jak również rozwoju samych siebie. Bardzo profesjonalne podejście do tematu oraz komunikatywność najwyższego formatu. W imieniu swoim i całej grupy dziękuję serdecznie i do zobaczenia."

Mateusz Jurczyk
Dyrektor Regionalny ds. Windykacji
Pośrednictwo Finansowe "Kredyty-Chwilówki" Sp. z o.o.



Biorąc udział w Szkoleniach Managerskich IICD®:
  • dowiesz się, jak rozwinąć Wizję funkcjonowania swojej firmy, zespołu i siebie samego
  • poznasz najskuteczniejsze strategie implementacji pomysłów i rozwiązań
  • odkryjesz strategie, dzięki którym zarządzanie zespołem stanie się dużo prostsze i znacznie bardziej efektywne
  • poznasz schematy i strategie planowania stosowane przez najskuteczniejszych managerów na świecie
  • nauczysz się definiować cele i tworzyć efektywne plany działania gwarantujące realizację zadań
  • dowiesz się, jak podejmować lepsze decyzje i szybciej realizować swoje cele
  • nauczysz się stosować różne style managerskie dopasowane do różnych osób i do różnych sytuacji rozwijając w ten sposób elastyczność swojego działania
  • odkryjesz magię perswazji i wywierania wpływu na całe swoje biznesowe otoczenie realizując swoje cele znacznie szybciej i prościej
  • rozwiniesz umiejętność komunikowania się z innymi
  • dowiesz się, jak najskuteczniej delegować zadania i jak monitorować ich realizację
  • dowiesz się, co motywuje twoich współpracowników i jak tę wiedzę wykorzystać w skutecznym oddziaływaniu na zespół i poszczególne osoby
  • nauczysz się rozwiązywać problemy i konflikty podnosząc efektywność swoich zespołów
  • odkryjesz swój własny potencjał managerski i rozwiniesz najlepszy dla siebie styl przywództwa


Twoja firma lub organizacja zyska managera, który:
  • jest niezwykle skuteczny zarówno na poziomie strategicznym jak i operacyjnym
  • potrafi definiować atrakcyjne cele i skutecznie je realizować
  • efektywnie zarządza dostępnymi zasobami (zespołem, budżetem, narzędziami)
  • potrafi wzbudzić motywacje i zaangażowanie swojego zespołu
  • rozumie różne systemy motywacji i wie, jak rozwijać potencjał współpracowników
  • doskonale komunikuje się z całym swoim otoczeniem biznesowym
  • dba o rozwój firmy, swojego zespołu i swój własny


SZKOLENIA Z ZARZĄDZANIA I PRZYWÓDZTWA IICD®



Corporate Coaching Certification IICD®:
Coaching for High Performance Management and Leadership
  • wiedza na temat coachingu i zrozumienie jego wykorzystania w biznesie
  • poznanie technik i narzędzi coachingowych wykorzystywanych w biznesie
  • rozwinięcie umiejętności coachingowych
  • uzyskanie większej świadomości własnych celów
  • zrozumienie czynników motywacji pracowników
  • rozwinięcie własnych strategii sukcesu
  • identyfikacja własnego, indywidualnego stylu coachingowego


    Taktyczne Zarządzanie Zespołem
    Jak zarządzać sobą i zespołem, aby mieć gwarancję realizacji celów i zadań?
  • umiejętność tworzenia efektywnego planu działania
  • skuteczne planowanie najważniejszą przewagą konkurencyjną
  • umiejętność komunikowania stworzonych planów działania
  • metody i strategie planowania najlepszych menedżerów
  • zasady i znaczenie analizowania odpowiednich danych
  • umiejętność stawiania sobie i swoim zespołom jasnych i motywujących celów


    Rola Lidera w Zespole
    Jak zbudować i wykorzystać swoją rolę, aby stworzyć efektywny zespół?
  • różnica między zarządzaniem i przywództwem
  • określenie prostej, jasnej i zrozumiałej wizji swojego działania
  • prezentacja wizji zespołom
  • role lidera w organizacji: manager, mentor, coach
  • twój własny, indywidualny styl zarządzania i przywództwa
  • rozwiązywanie konfliktów i trudnych sytuacji
  • tworzenie planu rozwoju swojego zespołu i poszczególnych osób


    Sztuka Perswazji i Wywierania Wpływu w Zarządzaniu
    Co zrobić i powiedzieć, aby innych przekonać do swoich racji?
  • różnica między komunikacją a perswazją
  • założenia języka perswazji
  • zasady budowania doskonałych relacji
  • Rama Problemu i Rama Rozwiązania
  • presupozycje i implikacje
  • metafory i cytaty
  • metaprogramy
  • wpływanie na emocje i sposób myślenia drugiej osoby
  • techniki identyfikacji i obrony przed manipulacją


    Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu
    Co odróżnia 10% ludzi sukcesu od ... reszty świata?
  • emocje i ich rola w biznesie
  • diagnozowanie emocji swoich i innych osób
  • rola i znaczenie poszczególnych emocji
  • emocje wspierające i ograniczające
  • rozwój kompetencji społecznych
  • strategie samokontroli i samoregulacji
  • zdolność słuchania i rozumienia potrzeb innych
  • indywidualny plan rozwoju własnej EQ


    INSIGHTS w Zarządzaniu Sobą i Zespołem
    Jak poprawić efektywność indywidualną i zespołową?
  • twoje idealne otoczenie pracy
  • skuteczne metody zarządzania
  • indywidualne preferencje w zarządzaniu
  • strategie motywacji
  • style zarządzania
  • potrzeby twojego zespołu i poszczególnych osób
  • komunikacja do zespołu
  • komunikacja do indywidualnych osób


    TAK czy NIE – Sztuka Podejmowania Trafnych Decyzji
    Jak podejmować lepsze decyzje i rozwiązywać konflikty?
  • najskuteczniejsze strategie podejmowania decyzji
  • znaczenie emocji przy podejmowaniu decyzji
  • znaczenie intuicji przy podejmowaniu decyzji
  • drzewo decyzyjne i jego konsekwencje
  • bariery i dylematy decyzyjne
  • indywidualna strategia podejmowania decyzji


    Sztuka Wystąpień Publicznych
    Jak przemawiać, aby pociągnąć za sobą całe zespoły i organizacje?
  • konstruowanie efektywnego i efektownego wystąpienia
  • trzy filary sukcesu każdego wystąpienia publicznego
  • definiowanie celu wystąpienia i niezbędnych narzędzi
  • wpływanie na swój stan emocjonalny i poczucie pewności siebie
  • wpływanie na emocje publiczności
  • zasady gry aktorskiej
  • wykorzystanie przestrzeni scenicznej
  • kreowanie i podtrzymywanie zainteresowania oraz uwagi publiczności


    Rozwój Wewnętrznego Przywództwa
    Leadership for Excellence and How to Become a Real Leader
  • Znaczenie i świadomość wewnętrznego przywództwa
  • najważniejsze umiejętności i zachowania przywódcze
  • kryteria rozwoju osobistego zakończonego sukcesem
  • własna postawa i nastawienie do innych – efekt Rosenthala
  • kiedy manager staje się liderem
  • identyfikowanie i rozwijanie własnego potencjału
  • odkrywanie ludzkiej doskonałości i znakomitości
  • indywidualne strategie sukcesu
  • relacje z innymi
  • wpływanie na motywację i poczucie pewności siebie
  • wewnętrzny/zewnętrzny coach



    "Pan Artur Raba poprzez prezentację szkoleniową oraz przeprowadzone testy odpowiedział na wiele pytań, które pojawiały się w moich myślach od wielu lat. Spotkanie pozwoliło mi zrozumieć samego siebie :-) w kontaktach z otoczeniem handlowców, dostawców, podwykonawców czy klientów. Lepsze poznanie własnej osobowości oraz osobowości współpracowników pozwoliło mi wreszcie zrozumieć wiele zachowań, które dotąd bywały niezrozumiałym zaskoczeniem.

    Myślę, że wiem teraz dużo więcej o możliwościach całego zespołu i zdecydowanie wpłynie to na poprawę jego wydolności. Na zakończenie mogę stwierdzić, że poznałem Pana Artura kilkanaście lat za późno, bo pewien jestem, że dużo problemów, z którymi musiałem się zetknąć w biznesie, nigdy by nie nastąpiło. Szkolenie wywarło potężne wrażenie na wszystkich uczestnikach, gdzie większość z nich prowadzi swoje firmy od wielu lat. Polecam zdecydowanie w każdej formie!"


    Adam Kleczewski
    Prezes Zarządu Perfekko Polska




  • Zamów Szkolenie In Company

    Ostatnie Artykuły

    FORMY COACHINGU

    "Świeca nic nie traci, kiedy zapala następną świecę." Erin Majors Jaka forma coachingu będzie dla...

    REGUŁY NEGOCJACJI

    „Skuteczność przy stole negocjacyjnym zależy od stawiania wygórowanych żądań." Henry Kissinger Żądaj więcej, niż spodziewasz...

    Zaufali nam między innymi:

    Copyright © 2009 - 2017 IICD® - firma szkoleniowa         Design: Madex Projekt - projektowanie         Ważne: polityka prywatności

    Szkoła Coachingu