Szkolenia Miękkie

„Szkolenie prowadzone przez Artura było niezwykłym wydarzeniem ... lekkość mówienia, znajomość tematu oraz niezwykła umiejętność skupienia słuchaczy potwierdza tylko Artura profesjonalizm. Po 8 godzinach szkolenia, wyszłam z niego zainspirowana wieloma pomysłami oraz realnym spojrzeniem na moją pozycję biznesową. Szkolenie było prowadzone w sposób tak dynamiczny, że trudno jest tu mówić o jakiejkolwiek nudzie, która niestety czasami wkrada się na szkoleniach prowadzonych przez innych trenerów. Kiedy jednak naszedł koniec szkolenia, przez salę przeszedł tylko jęk zawodu, że to już koniec na dziś…. Całość 5+!.”

Katarzyna Jakubowicz
HR Manager KIDDE Polska Sp. z o.o.



Biorąc udział w Szkoleniach Rozwoju Osobistego IICD®:
  • poznasz znacznie lepiej swój indywidualny styl funkcjonowania dzięki czemu podniesiesz efektywność swoich działań
  • odkryjesz cały swój potencjał, swoje mocne strony i ewentualne obszary rozwoju
  • dowiesz się wszystkiego na temat ludzkich motywacji i sposobów podejmowania decyzji
  • poznasz różne style komunikacji interpersonalnej, co pozwoli ci lepiej współpracować z innymi ludźmi
  • dowiesz się, jaką postawę w relacjach z innymi preferujesz i jakie związane są z tym konsekwencje
  • będziesz wiedzieć, co zrobić i powiedzieć, aby wpłynąć na percepcję i sposób myślenia innych osób
  • poznasz strategie budowania efektywnych relacji z innymi ludźmi
  • nauczysz się w praktyczny sposób stosowania asertywności
  • poznasz techniki mistrzów prezentacji i wystąpień publicznych
  • odkryjesz najskuteczniejsze strategie planowania oraz realizacji swoich celów prywatnych i zawodowych
  • doświadczysz siły marzeń i wewnętrznych wartości, które zmotywują cię do działania
  • nauczysz się rozwiązywać problemy i konflikty koncentrując się na możliwościach i rozwiązaniach
  • dowiesz się, jak uzyskać work-life balance i dlaczego jest on tak ważny dla twojej efektywności i satysfakcji osobistej


Twoja organizacja lub firma zyska:
  • bardziej świadomego swojego potencjału i możliwości współpracownika
  • osobę, która potrafi komunikować się stosując różne techniki i strategie
  • współpracownika nastawionego na możliwości a nie na problemy
  • osobę, która potrafi pozytywnie wpłynąć nie tylko na klientów, ale również na współpracowników
  • bardziej efektywnego i zmotywowanego partnera, który dba o swój rozwój zawodowy i osobisty


SZKOLENIA ROZWOJU OSOBISTEGO IICD®


INSIGHTS – Klucz do Efektywności Indywidualnej
Jak budować lepsze relacje z innymi i unikać konfliktów?

  • zrozumieć siebie
  • moje indywidualne mocne i słabe strony
  • percepcja a komunikacja
  • zrozumieć innych
  • preferencje w sposobach wyrażania się na zewnątrz
  • preferencje w sposobach podejmowania decyzji
  • preferencje w sposobach odbierania informacji
  • adaptacja zachowań
  • cztery style komunikowania się
  • cztery strategie wywierania wpływu


    Rozwój Osobisty i Zawodowy
    Gdzie jestem, dokąd zmierzam i co jest dla mnie najważniejsze?

  • kreowanie własnej rzeczywistości
  • identyfikacja własnego potencjału
  • twórca czy ofiara środowiska zewnętrznego
  • potęga myśli
  • postawa i zachowania
  • cele i wizja
  • nawyki i schematy myślenia
  • kreatywność i nowe pomysły
  • praca z dialogiem wewnętrznym
  • rozwój indywidualnych modeli


    Sztuka Perswazji i Wywierania Wpływu
    Co i jak powiedzieć, żeby szybciej i łatwiej realizować swoje cele?

  • różnica między komunikacją a perswazją
  • założenia języka perswazji
  • zasady budowania doskonałych relacji
  • Rama Problemu i Rama Rozwiązania
  • presupozycje i implikacje
  • metafory i cytaty
  • metaprogramy
  • wpływanie na emocje i sposób myślenia drugiej osoby
  • techniki identyfikacji i obrony przed manipulacją


    Inteligencja Emocjonalna
    Co odróżnia 10% ludzi sukcesu od ... reszty świata?

  • emocje i ich rola
  • diagnozowanie emocji swoich i innych osób
  • rola i znaczenie poszczególnych emocji
  • emocje wspierające i ograniczające
  • rozwój kompetencji społecznych
  • strategie samokontroli i samoregulacji
  • zdolność słuchania i rozumienia potrzeb innych
  • indywidualny plan rozwoju własnej EQ


    TAK czy NIE – Sztuka Podejmowania Trafnych Decyzji
    Jak podejmować lepsze decyzje i unikać nieprzyjemnych konsekwencji?

  • poznanie jednej z najskuteczniejszych strategii podejmowania decyzji
  • znaczenie emocji przy podejmowaniu decyzji
  • znaczenie intuicji przy podejmowaniu decyzji
  • drzewo decyzyjne i jego konsekwencje
  • bariery i dylematy decyzyjne
  • indywidualna strategia podejmowania decyzji


    Asertywność w Relacjach z Innymi
    Jak wyrażać siebie i swoje potrzeby w sposób spójny i uczciwy?

  • autodiagnoza postaw życiowych
  • cztery postawy życiowe
  • identyfikacja postawy biernej i jej konsekwencje
  • identyfikacja postawy agresywnej i jej konsekwencje
  • identyfikacja postawy manipulacyjnej i jej konsekwencje
  • identyfikacja postawy asertywnej i jej konsekwencje
  • rozwój poczucia własnej wartości i potencjału
  • założenia komunikacji asertywnej
  • asertywna reakcja na pochwałę i komplementy
  • asertywna reakcja na krytykę
  • asertywna obrona własnego terytorium
  • asertywna prośba
  • asertywne wyrażanie własnego zdania i opinii
  • asertywna odmowa


    Podróż do Marzeń
    Dlaczego tak niewiele osób osiąga swoje cele i realizuje marzenia?

  • Marzenia i cele
  • Potęga marzeń
  • Co jeszcze pragniesz uzyskać?
  • Kryteria marzeń a kryteria celu
  • Wizualizacja celu
  • Zdobywanie szczytów
  • Koło Życia
  • Twoje życiowe priorytety
  • Twoje najważniejsze cele
  • Koło Wartości tajemnicą motywacji
  • Time-Line, czyli plan działania
  • Strategia Walta Disney’a
  • Koła Percepcji: pozycja Marzyciela, Krytyka i Realisty
  • Asymilacja i Siła Przyciągania

    Artur ze swoją lekkością i naturalnością prowadzenia warsztatu udowodnił wszystkim, że ciemne strony nie istnieją. Pokazał nam, między innymi, że styl komunikacji, budowanie relacji, dążenie do rezultatu oparte są na naszych cechach indywidualnych. Te zaś umiejętnie wykorzystane zawsze prowadzą do sukcesu. To, co początkowo było powodem obaw stało się dla mnie powodem do dumy."

    Anna Sikorska
    Medtronic Poland Sp. z o.o.




  • Zamów Szkolenie In Company

    Ostatnie Artykuły

    FORMY COACHINGU

    "Świeca nic nie traci, kiedy zapala następną świecę." Erin Majors Jaka forma coachingu będzie dla...

    REGUŁY NEGOCJACJI

    „Skuteczność przy stole negocjacyjnym zależy od stawiania wygórowanych żądań." Henry Kissinger Żądaj więcej, niż spodziewasz...

    Zaufali nam między innymi:

    Copyright © 2009 - 2017 IICD® - firma szkoleniowa         Design: Madex Projekt - projektowanie         Ważne: polityka prywatności

    Szkoła Coachingu